Monday, March 16, 2009

SelipaaaRKU SyG..................

Bengangnya akuuuuuuuu.....pas habis kelas Pd td,aku dgn jayanya dan happynye jalan la balik ngn ayu ngn yana,best2 citer ngn ngumpat2,tibe 2 aku rasa alamak,apehal kaki aku rasa melekat je,tgk2 kasut aku tercabut,


aku="memang aku da bengang la...."
tgk kasut tue rasa cam nk
baling je kat jalan".....
yana da gelak2
ayu="ala...jalan je zie,seret jer"
aku= "bykla kau,da mcm org tk betul je "

Aku da tak de idea,ambik pin tdung aku,pg la lekatkan,haaaaaaaa,,,da ok,jalanla.Tibe2 dia wat hal lg,aku da rasa mcm nk baling jer,tp syg ,kasut tue ada kenangan,,,,uhukkkk....ayu mula citer pasal pakwe dia wat aksi 2 gimik ngn gaya sakit kaki la,kasutt tercabut la,terhiburla gak aku,tp kepala pikir cmne nie,,,,tibe2,die wat hal lg,nasib baik nie da kat benteng ........akuda bengang,ngn selamba nyer,aku ambik kasut tue,aku simpan(syg tue)terus je jln kaki ayam,muka nk kira tebal tk yah ckp la.pak guard boleh tegur aku ckp nape dik,kasur putus ,aku senyum je,dia boleh ckp aku seorang yg tabah ,eh jalan ngn jayanya,Ye la pacik,dlm hati ni Allah je tu.Rasa nk nangis jer,balik2 je bilik.....aku citer kat roomate aku,die bantai gelak sakan,rupanya kasut die pun putus kat admin....hhaaaaaaaaaaaaaaa aku lg bantai gelak,apala nasib malang kitorg roommate nie,Nasib baikla cik abg ku tkda kat sini.klau ada boleh aku pkai kasut dia,,,,dia balik jalan kaki,ngeeeeeeeeeeeee......kitorg roommate ambik kasut malang tue terus simpan bwh katil2,syg tue nk buang ,bak kata rommate da sentimental value...... korang pun mesti ade kenangan kasut putus kn,agak2 putus kat tempat rmai org,korg jalan je la wa selmba,ckp kat semua org terapi tapak kaki ok,

No comments:

Post a Comment